Welkom bij de

Gebroeders Hueting

Vanaf woensdag 17 juni hebben we voorlopig elke dag aardbeien, zolang de voorraad strekt. Kersen duurt nog even. En vanaf donderdag 18 juni ook elke dag rode bessen! Om te beginnen het ras Jonkheer van Tets, de lekkerste rode bes. Wat betreft de kersen: we verwachten eind volgende week, dus vrijdag 3 of zaterdag 4 juli kersen te hebben. Nader bericht daarover volgt nog.

Samenvattingsblok
Dit blok heeft nog geen inhoud. Items die je toevoegt aan de pagina gekoppeld aan dit blok worden hier weergegeven.